


Wat je nog moet weten over de verplichting van een asbestinventaris in regio Antwerpen en elders
Voor werkgevers is het bezit van een asbestinventaris al enige tijd verplicht. Hij of zij moet voor elk gebouw waar personeel aan het werk is, beschikken over de verplichte asbestinventaris. De verplichting om een asbestinventaris te hebben wordt aangepast voor de regio Antwerpen en bij uitbreiding heel Vlaanderen. De wetgeving rond de opmaak van zo’n verplichte asbestinventaris in Antwerpen, Turnhout en elders in Vlaanderen is van toepassing op elke gebouweigenaar die een woning heeft die gebouwd is voor 2001. Door wie de verplichte asbestinventaris wordt opgemaakt, is afhankelijk van de wetgeving die geldt in Turnhout, Antwerpen en elders in België.
Doe een beroep op een ervaren asbestconsultant
Wil je ons inschakelen om een asbestinventaris te laten opstellen die verplicht is voor werkgevers en gebouweigenaars? Zou je meer willen weten over de prijs van de opmaak van zo’n verplichte asbestinventaris? Of zit je met vragen over de wetgeving omtrent een verplichte asbestinventaris laten opmaken door ons bedrijf uit Oud-Turnhout, Antwerpen. Neem dan vrijblijvend contact op met ons team. Stuur een e-mail naar info@asbimotion.be of bel naar 0496 72 60 93. Wij beantwoorden graag je vragen over de verplichting van een asbestinventaris in Antwerpen of andere plaatsen in Vlaanderen. Door een beroep te doen op ons ervaren bedrijf, ben je zo in orde met de verplichte asbestinventaris en alles wat er bij komt kijken.